Beroende av skor

0kommentarer

När man ser lillemans skokollektion skulle man kunna tro att han redan skapat en förkärlek till skor. Det hade inte varit jättekonstig med tanke på hur många par skor jag själv äger. Min skokollektion beror iofs på att jag har varit gravid de senaste två åren och fötterna är det enda som inte växer på mig. 
 
Lilleman har så många skor för att hans släkt och våra vänner tydligen också tycker om att köpa skor. Nu när det snart är dags att ta bort åkpåsen, var jag och mätte hans fötter. Tror ni inte att lilleman har växt ur ALLA fina skor som han fått. Bara ett par converce kvar i garderoben. Känner mig rätt elak fast det inte är mitt fel. Som plåster på såren så kommer ju lillasyster också. Förhoppningsvis får ni se skorna på henne istället. 
 
Jag passade på att handla mitt första par skor till lilleman så att han har två par skor. Det blev ett par kavatskor. Så otroligt söta, det bara skriker "första par skor" över dem. 
 
Vi ÄR tacksamma för alla fina presenter, bara så ni vet!
 
Mammas tillskott i garderoben. Första kavatskorna. 

Kommentera

Publiceras ej