Hälsat på pingvinerna

2kommentarer

Hela dagen spenderades i Slottsskogen med Natta och hennes barn. Det var hur mycket folk som helst på plikta. Jag blev otroligt sugen på att åka rutschkana men kunde inte riktigt med. Jag får vänta ett år och sedan kan jag skylla på att Leo vill ha mitt sällskap i rutschkanorna. Efter att Wilmer hade lekt av sig, gick vi till björngårdsvillan och fikade. Sedan gick vi och kollade på pingvinerna och sälarna. Tror att pingviner är riktigt busiga djur och att de mest glider runt och chillar hela dagarna. Efter en härlig promenad i solen åkte jag och Leo hem till morfar. Han trodde inte på att Leo kunde krypa så bra som jag sagt. Det fick han äta upp, för lilleman jagade den stackars vovven runt i vardagsrummet. Det gäller att ha koll på busungen nu.
 
 
 

2 kommentarer

Carina

02 Apr 2013 20:02

Låter mysigt,men kakan inte så nyttig va?puss på dig....

M

03 Apr 2013 10:59

Snygg han är i nya jackan !

Kommentera

Publiceras ej