Sjukstuga

1kommentarer

Idag har jag och lilleman varit hemma hela dagen igen. Febern ligger stadigt över 39 grader så det kändes lämpligt att hålla oss hemma. Han är inte sjuk förövrigt och jag ser inga nya tänder. Det kanske är 3 dagars febern som härjar. Våra fina grannar som flyttat till Marstrand skulle egentligen kommit och hälsat på oss idag men de får komma nästa vecka istället. 
 
Nu håller jag tummarna att han mår bra till helgen. Ett tips till alla småbarnsföräldrar är ett event som stans bästa klädbutik har i helgen. DiGulo (vid Naturkompaniet) har pappahäng vilket innebär gratis öl till alla pappor och mammor. De säljer även korv och har ansiktsmålning. 10-16. 
Robin ville till och med följa med (undrar om det är barnkläderna eller ölen som lockar). Konceptet är helt perfekt. Robin dricker öl och jag kan gå och strosa i affären.
 
Hoppas vi ses!
 
Min sjuka lilla going!

1 kommentarer

Ann-Charlotte

24 Apr 2013 22:08

Låter trevligt. Hoppas vi syns där :)

Kommentera

Publiceras ej