Tjänster och gentjänster

0kommentarer

Robin spenderade kvällen med att ordna så att jag kunde börja använda min nya telefon. Det visade sig vara lättare sagt än gjort men han löste det rätt snabbt. Jag tröttnade efter 5 minuter och gick och la mig. Jag tål verkligen inte teknikprylar när de stular eller jag har väll inte så mycket intresse av teknikprylar alls, förutom att jag vill ha en bra dator, kamera och mobil. 
 
En av fördelarna med att ha en sambo. Han fixar sånt. Bra det, annars hade den legat nerpackad i en månad eller så. Ska dricka upp morgonkaffet och leta efter nytt mobilskal på nätet. Var inne på raglady för någon dag sedan och kollade på deras marc jacobskal men hittade inget skoj. Sånna här saker är jag bra på. Hitta fina saker på nätet. 
 
Tänkte faktiskt även ta och storstäda och tvätta så min man slipper hjälpa till med det i helgen. Det blir min "tack-för-hjälpen överraskning".
 
 
Slänger in en bild från när jag var gravid med Leo. Detta är en månad innan han bestämde sig för att komma. Bilden tog mina fina kompis Hanna som har flyttat till Canada. Hon fyller förövrigt år idag. Grattis Hanna!

Kommentera

Publiceras ej