Tjocka släkten

0kommentarer

Planen var att söndagen skulle vara lugn och att vi skulle göra så lite som möjligt. Lilleman vaknade 03.30. Han somnade om, men jag var givetvis vaken. Bra start. 
 
Det slutade med att vi bestämmde oss för att fixa ordning på utsidan. Robin gjorde klart uteplatsen (ska bara olja in trädäcket) medan jag tvättade fönsterna. Mitt i allt tog energin slut, så jag tog med mig Leo och gick och la mig. Hann inte sova särskilt länge, innan svärföräldrarna dyker upp på spontanbesök. Självklart ser det ut som ett krig i hela lägenheten också. Vet inte varför det alltid ser stökigare ut när man egentligen håller på att göra iordning. I vilket fall blev det inte mycket till sömn.
 
Jag och Robin har aldrig varit så populära som vi är nu hos våra föräldrar. De brukade aldrig komma på spontanbesök innan. Undrar om det kan bero på den lilla killen som kryper runt här hemma? Leo fick en fantastisk söndag. Först massa bus med farmor och farfar och sen ännu mera bus med mormor. Han somnade gott sen kan jag lova. Han är så älskad min lille plutt. Världens bästa mor- och farföräldrar har han också.
 
 
 
 
 
Idag ska jag och lilleman gå och se så lillasyster har det bra inne i magen. Alltid lika kul.

Kommentera

Publiceras ej