Buskväll

0kommentarer

Robin hade skoj på sin kickoff och barnen hade skoj med sin mormor. Jag satt mest och svettades i soffan men känner mig lite bättre idag. Missbrukar fortfarande Ipren men det är helt okej. Huvudsaken är att jag känner mig bättre. 
 
Pappan i familjen fick till och med sovmorgon imorse. Vanligtvis så är det han som går upp med Leo på morgonen. Förr i tiden innan barnen fanns så var en spontan present eller frukost på sängen det mest romantiska jag visste. Nu för tiden så är det att ge den andra en sovmorgon. Att erbjuda den andra hälften en extra timmas sömn.. Det är äkta kärlek. 
 
Meja invigde babygymmet igår. Hon hälsar att det är otroligt roligt att titta på allt som lyser och dinglar över huvudet. 
 
 
Är hon inte väldigt lik Mini? (Min syster).
 
Leo busade med mormor hela kvällen. De kröp runt på golvet och jagade varandra. Mys! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej