Idag var hon planerad.

0kommentarer

Den första augusti, alltså idag, var lillskruttan beräknad. Det känns rätt konstigt med tanke på att hon redan är tre veckor gammal. Jag har hört från flera stycken hur tur jag har haft, för att båda mina barn valde att dyka upp innan bf. Tydligen är det de sista veckorna av graviditeten som är de tyngsta och därmed de värsta. Jag känner mig lyckligt lottad och det är för att båda barnen mådde bra när de föddes och att allt flöt på utan större komplikationer. Nog om det. 
 
Dagen firade jag med att ge mig ut på äventyr med båda barnen utan pappan i familjen. Jag var rätt nervös till en början men insåg snabbt att det värsta som kan hända är att de skriker ikapp under hela spårvagnsresan. Det är pinsamt men inte farligt. 
 
Det blev en heldag i Slottsskogen med Natta och Lea. Barnen uppförde sig över förväntan och Nathalie var snabb med att rycka in vid oförberedda matstopp och gallskrikandes blöjbyten. Inga konstigheter. Kändes skönt att jag vågade mig iväg hemifrån. 
 
 
 
Leos favoriter. 
 
Sedan blev det bebismys och kvällen spenderades på gården med min bättre hälft. 
 
 
 
slottsskogen,

Kommentera

Publiceras ej