Kolik

2kommentarer

Mejas mage krånglar något otroligt. På kvällarna är det absolut värst då hon kan skrika i flera timmar och är helt otröstlig innan hon tillslut somnar av uppmattning. Lilla pyret. Tycker så synd om henne, vad ont hon måste ha. Vi pratade mycket om det på bvc idag och förutom att använda sempers magdroppar och pysventil som vi redan gör så har vi nu även börjat med miniform. Blir det ingen skillnad med det så ska jag testa att äta en mjölkfri kost. Huvudsaken är att hon inte har ont. Jag vill ju självklart göra allt jag kan för att underlätta för henne. 
 
Förutom att prata om kolik så fick vi även vägt och mätt pyret. 3,4 kg och 54 cm. Hon växer så det knakar! Efter bvc kom Evve hit och umgicks lite. Har saknat henne så det var både mysigt och välbehövligt. Meja fick även en hel kasse med kläder från Ronja och Ellie. Tack snälla du! 
 
 

2 kommentarer

Anonym

08 Aug 2013 19:45

Såg att Meja fått kolik. Finns en kvinna i Stenungsund som botar barn med kolik med akupunktur. Min mamma gick dit med min lilla syster och hon blev botad på 3 besök. Sen en kompis till mig Karin gick dit med sin dotter och hon blev redan bättre på första besöket. Kram Lina Borg

Catarina

08 Aug 2013 19:51

Min kompis son hade oxå kolik och det fungerade med akupunktur i Stenungsund. Kram

Kommentera

Publiceras ej