Marknadsföring av Torslanda

0kommentarer

Dagen bjöd på en liten familjetur ut mot Torslanda. Vi körde förbi Björlanda, Lilleby och Torslanda och jag försökte sälja in området för pappan i familjen. Jag vill ju som jag nämnt innan flytta ut till Torslanda eller Lilleby när det är dags för radhus. Pappan är nog mer sugen på Askim eller åt det hållet i allafall. Än sålänge är det inte aktuellt så vi har några år på oss att enas men jag tar alla tillfällen i akt att marknadsföra mitt älskade T-landa. Vi gjorde ett stopp hemma hos en kompis för att hämta upp ett par gummistövlar till Leo som vi har fått. Nu ska han få lov att hoppa och plaska i alla vattenpölar han ser. Leo tackar så mycket! Han kommer att älska det. Ju geggigare desto bättre enligt honom. Vi avslutade dagen hemma hos min mamma där hon bjöd på en riktigt god söndagsmiddag. Mums! 
 
Meja med mormor. 
 
Tränar på att "klappa snällt". 
 
 
Tack Evve! 
 
Meja bjuder på ett leende nu på kvällskvisten. 
 
Tretorn,

Kommentera

Publiceras ej