Jul i vårt hus!

1kommentarer

Vilken jul det har varit! Fast temperaturen ute har varit densamma som det brukar vara på midsommar har jag inte haft något annat än julkänslor. Julen har varit så otroligt fin. Det är verkligen min favorit högtid. Alla är lugna, folk är glada och det finns massa tid att bara umgås. Min jul har varit perfekt! Hoppas eran har varit det samma.

Uppesittarekvällen spenderades hemma hos oss. Pappa, Carina och Mini kom hit och jag åt årets första julbord. Vi åt, klädde granen, barnen fick fina presenter, vi spelade julklapps-spelet (första gången för mig) och sedan blev det bingolotto. Inga vinster för någon av oss men kvällen var en vinst för sig.

 
 
 
Vackrare kan ingen vara <3
 
 
En febrig tjej på julaftonsmorgon.
 
Leo kör runt sin nya leksak.
 
Klädda och redo att fira julafton.
 
Självaste julafton firade vi hemma hos Robins farmor. De har en stor härlig släkt och min mamma och syster följde också med. Härligt att kunna ha så många som möjligt samlade samtidigt. Meja var tapper fast hon hade hög feber och Leo sprang runt och röjde. Julmaten var jättegod och Leo älskade att träffa tomten i år, han var inte det minsta rädd utan skakade till och med hand med honom. Tack allihopa för en fin kväll! Tack även för alla fina presenter under dessa två dagar. Barnen fick bl.a play-doo, böcker, spis, tält, klossar, lego, potta, hundar, snuttisar. Listan kan göras lång. Helt galet mycket leksaker. Även jag och Robin fick fina presenter av våra föräldrar och jag fick en väska från Mikael kors av min älskade man.
 
Kusinerna Sandung.
 
Tillsammans med deras grymma farmor. Även kallad G.farmor.
 
Tråkigt att jag ser så konstig ut på årets enda familjebild.
 
 
 
 
Det blev så himla bilder i detta inlägget, så för att de inte ska försvinna i mängden lägger jag upp fler lite senare.
 
God jul på er!
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

25 Dec 2013 19:03

du ser inte trisst ut du är jätte fin.melissa är snygg på sitt sett du är snygg på ditt sett älskar er alla kram catta

Kommentera

Publiceras ej