Ordningen återställd

0kommentarer

Äntligen kom våra vänner tillbaka från deras semester i Värmland. De har bara varit borta i två veckor men eftersom att jag och lilleman vanligtvis träffar dem minst en gång i veckan, så kändes det som en mindre evighet. 
 
Igår kom de hem och idag kom de 
hit. Kunde inte blivit bättre planerat. Leo och Lea har växt så mycket på två veckor. Deras "lek" låg på en helt ny nivå idag. Ett mindre slagsmål utbröt och jag och Natta fick leka skiljedomare. Lea springer iväg, Leo kryper efter och klättrar upp på henne. Låter rätt oskyldigt men ser desto mer aggressivt ut. Vi visste inte riktigt hur vi skulle reagera men det slutade med att vi skrattade så vi grät. Det kommer väll förhoppningsvis en dag, då barnen kan leka utan att brotta ner varandra så vi föräldrar kan sitta och skvallra i lugnan ro. 
 
Leo tackar så otroligt mycket för sina fina födelsedagspresenter och jag tackar så mycket för alla fina saker till lillasyster. Ni skämmer bort oss! 
 
Lillasysters första par skor. Så otroligt söta! 
 
Fina vinterplagg som Lea knappt har använt. Jag kommer aldrig behöva köpa något till min egna dotter. 
 
Vi fick en hel kasse med saker både från Nathalie och från Olivia, men kan inte med och visa allt. Känner mig så otroligt bortskämd med allt vi får av släkt och vänner. Jag skäms till och med. Hoppas ni förstår hur mycket jag uppskattar allt ni gör och jag kommer definitivt se till så att allt används. Otroligt tacksamma är vi! 
 
Nu blir det fredagsmys med världens vackraste man! 
 
Lundmyr, elodie, po.p,

Kommentera

Publiceras ej