Senaste veckan i bilder

1kommentarer

Dagarna bara rullar på i världens fart. Lillasyster är redan en vecka gammal. Jag njuter och känner mig otroligt stolt när jag ser på mina fina små barn. Leo har varit rätt "upp-och-ner" de senaste dagarna. Han har varit mer klängig, gnällig och tappat sina sovrutiner. Idag kände jag att det hade vänt, han var sig själv och jag kände igen min lilla kille igen. Så skönt!
 
Lillasyster är väldigt lätt att hantera. Hon sover sig igen allt här hemma och på natten vaknar hon bara en snabbis för mat än så länge. En riktigt nöjd liten tjej. I måndags var vi dessutom på storken-mottagningen för att kolla vikt och hörsel. Det fanns inget att anmärka på hörseln och hon har redan varvat sin födelsevikt. Mitt lilla matvrak.
 
Godaste mackorna i stan.
 
 
 
 
Fina presenter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Linda F

16 Jul 2013 19:57

Vilka sötisar :)!

Kommentera

Publiceras ej