Shopping is cheaper than a psychiatrist.

0kommentarer

När jag har haft en dålig dag mår jag genast mycket bättre av att shoppa lite. Lite fattigare men mycket lyckligare. Eftersom att barnen inte alls var sammarbetsvilliga när vi var ute på landet i helgen, fick de nya kläder. Inte alls logiskt egentligen, men än så länge är de för små för att förstå det sambandet, så det gör inget. Fick i allafall hem det jag beställde från Oii och babyshop igår. Här är några av mina favoriter från shoppingen.
 
Ny body till Leo.
 
Till Leo också.
 
Shortsen var jättefina på honom. 
 
En fin filt till lillasyster.
 
Jag har en ny regel här hemma. Det är okej med en "växalåda" så länge man fyndar på rea. Annars så får jag bara köpa kläder de behöver, i den storleken de faktiskt använder för tillfället. Helt okej ny regel. Roligare än att inte ha någon växalåda alls.
 
Till lillasysters växalåda.
 
Älskar denna. Även denna hamnar i Mejas växalåda.
 
Till Leos bästa vän Lea.
 
 
elodie, minirodini, molo,

Kommentera

Publiceras ej