Sommardagar rullar förbi

0kommentarer

Nu går det undan. Ibland känns det som hösten är på ingång men då för jag påminna mig själv om att industrisemestern inte ens är över än. Fast lite ångest får jag allt när jag läser på facebook att bekanta och vänners semester är över. Redan?! Jag är förvisso föräldraledig och har inte arbetat en enda dag sedan i maj 2012 men det är en speciell känsla kring folk som är på semester. Lite lugnare, lite gladare, mycket mer avslappnat och inbjudande. 
 
Våra dagar har varit så avslappnade de går att vara med en så gott som nyfödding och en 13 månaders. Små projekt blir stora projekt men det är okej.. det ordnar sig. Vi har haft vänner på besök och det har blivit mycket utelek. Idag är det dags för bvc för att se så lillskruttan växer som hon ska och sedan kommer Lea hit för att busa med Leo.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej