Förberedelser

1kommentarer

Imorse var jag och lilleman på Närhälsan för ett återbesök angående hans mage. Han grät (läs. gallskrek) sig igenom hela besöket så hon kunde inte göra alla kontroller. I vilket fall verkar magen fungera som den ska nu. Äntligen! De passade även på att väga och mäta honom. Han skrek så mycket så jag hörde inte hur lång sköterskan sa att han va men han vägde 10,5 kg. Frågade barnläkaren sedan hur han låg på kurvan och hon sa att han låg snäppet över på längdkurvan och mitt på viktkurvan. 
 
Imån ska vi åka till Surte och hälsa på en av mina äldsta vänner som jag inte träffat på länge. Super taggad! 
 
 
Vaniljbullar. Förbereder inför Leos 1 årskalas på söndag! 

1 kommentarer

Cinapanina

25 Jun 2013 01:11

En sån domestic diva du blivit. Det kunde jag inte trott! ;)

Kommentera

Publiceras ej