Full fart

0kommentarer

Här badas det för fullt. The reef är ett paradis för små och stora barn. Framför allt för stora barn skulle jag kunna tro, efter att ha spanat in Robin i två dagar. Robin springer runt som en liten pojke och Leo växlar mellan bubbelpoolen och barnpoolen. Alla rutiner har försvunnit, det är svårt att hålla sovtider med en bebis som är uppe i varv hela tiden. Jag vet inte om jag skulle kalla detta för semester. Kul har det varit. Ett litet äventyr.. men verkligen inte semester. Tur att Robin ska vara ledig hela veckan. När vi kommer hem kan vi slappna av. 
 
Nu har jag en väl förtjänt paus nere i lobbyn i allafall, medan killarna är på upptäcksfärd. Det enda som saknas just nu är en öl, men snart så. Lilleman däckade lägligt när vi var ute och åt middag förut, så vi lyckades få in en dejt iallafall. 
 
Jag har tagit en massa bilder men glömde kabeln till systemkameran hemma. 
 
Ballonglekar på båten.
 
 
 
 
 
 
 
bada, danmark, stenadanica, thereef,

Kommentera

Publiceras ej