Invigning av pool

0kommentarer

Fördelen med att ha en bebis som vaknar otroligt tidigt, är att man får gjort så mycket innan de flesta andra har gått upp ur sängen. Att jag gärna hade bytt min morgonpigga kille mot en mindre morgonpigg kille är en helt annan sak. Idag fokuserar jag på fördelarna med att han vaknar före tuppen. 
 
Eftersom att vi vaknade innan 06 så hade vi vid 10 hunnit att äta frukost, tvätta en massa kläder och städat och fixat på vår uteplats. Vid 12 var vi ute hos svärförädrarna och då hade vi hunnit med att göra några ärenden på frölunda torg bl.a köpt en pool till lilleman (som jag får plats i) och ätit lunch innan. 
 
Redan imorse så kände vi hur varmt det skulle bli idag. Kändes helt perfekt att parkera våra rumpor i Önnered. Det visade sig vara ett mycket bra val med tanke på att det verkar ha spöregnat inne i stan medan vi har haft strålande sol hela dagen. Riktigt flyt. 
 
Dagen var mysig. Gräsmattahäng som jag älskar, pool invigning för lilleman (nästa gång vill jag vara med och plaska), promenad till Önneredsbrygga och grillat till middag. 
 
Snart blir det till att hoppa i säng för imån bär det av till badhotellet i Fredrikshamn. Robin beter sig som ett litet barn, dagen innan julafton. Han längtar!
 
Hoppas ni alla njuter av sommarkvällen!
 
 
Vår uteplats
 
Mellanmål och mys med farfar i skuggan.
 
 
 
Min vackra man.

Kommentera

Publiceras ej