Plaska med flytväst

1kommentarer

Det bästa med torsdagar är babysim. Robin har varit dålig i några dagar så han var inte sugen på att plaska runt med mig och lilleman, så Mini följde också med. Pappan i familjen fick agera fotograf och ta några bilder på oss istället. Babysim är något jag verkligen rekommenderar. Jag vet inte vem som har roligast, barn eller vuxna. Idag skulle barnen bland annat få testa att ha flytväst på sig.
 
Leo gillade inte alls att ha flytväst på sig medan de andra barnen verkade rätt nöjda. När jag tog av den insåg jag att jag hade satt på honom fel flytväst. Den jag tog på honom var för barn mellan 15 till 25kg och inte alls bebisvänlig. Inte undra på att han såg missnöjd ut stackarn.
 
Imorgon bitti ska lilleman till tandläkaren för första gången. Hur gulligt är inte det? Undrar hur mycket tandläkaren kan ha att säga om hans två små tänder egentligen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Babysim, bada, flytväst, hagabadet,

1 kommentarer

Lissa

13 Jun 2013 21:21

Jag hade iaf supermysigt! Plask plask

Kommentera

Publiceras ej