Shoppingsugen

0kommentarer

Det var längesedan jag var shoppingsugen, men nu under de senaste dagarna har shoppingbegäret slagit till med full kraft. Nu låter det antagligen rätt allvarligt, men så är det givetvis inte. Tycker det är avkopplande att gå och titta i affärer dessutom tycker jag det är kul att dra kortet i kortläsaren (medveten om att det sista är lite konstigt).
 
Igår var jag inne i stan och handlade lite söta dekorationsprylar till Leos kalas. Hittade även en jättesnygg tröja till Robin och ett mjukis-set till lilleman i härliga färger. Leo behöver egentligen inga kläder men allt i hans storlek ser ju så sött ut. Svårt att hejda sig då.
 
Idag lurade Malin med mig in till stan. Tänkte passa på att köpa en skjorta som lilleman kan ha på sitt kalas på söndag. Hittade en skjorta och lite andra söta saker som fick följa med hem. 
 
Jag och Malin fikade, kollade i affärer och hade det riktigt mysigt. Snart kan Leo och Jason leka tillsammans också. Perfekt! 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej