Vilken dag

1kommentarer

Idag har vi knappt varit hemma. Redan 8.55 var vi på Guldheden för lillemans första tandläkarbesök. Han var inte jättesugen på att visa sina två små tänder men han tyckte det var kul att krypa och klättra runt där inne i undersökningsrummet. Som tur var så var det inte ett vanligt undersöksrum med en massa sladdar utan de hade ett speciellt barnrum. Jag förstår inte riktigt vitsen med dagens tandläkarbesök men det kostade inte en krona så man får väll inte klaga. Hon förklarade att lilleman var sen i utvecklingen i allafall, tydligen så brukar de ha fler än 2 tänder när de är 11,5 månad. Jag känner mig inte stressad i vilket fall, de kommer när de kommer. 
 
Efter tandläkarbesöket så åkte vi hem och åt lunch och sedan åkte vi ut till Nolvik. Där har min kompis och hennes sambo byggt ett riktigt fint hus. Allt är genomtänkt och det är helt perfekt. Gud, vad jag längtar tills jag har råd att köpa ett hus någongång. Leo lekte med Malins hund hela dagen. Han är helt tokig i hundar. Hunden jagade en leksak, Leo jagade hunden och jag jagade Leo. Ingen vila. Efter några timmar var det dags att åka hem. Lilleman däckade direkt i bilen och när vi väl kom hem så sov han i 2h till, tills jag var tvungen att väcka honom . Han brukar aldrig sova mer än 1h. Jag måste låna hem den hunden oftare. Bättre barnvakt får man leta efter. 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Lissa

14 Jun 2013 20:15

Jagade du Leo? ;)

Kommentera

Publiceras ej