En sväng på stan

2kommentarer

Det blev en härlig tur på stan. Först gick jag och Nathalie runt inne i femman och sedan gick vi och hälsade på en kompis till mig på hennes nya jobb. Hon arbetar i stans sötaste barnbutik, digulo. De hade så himla fina barnkläder! Jag hade aldrig lyckats jobba på ett sådant ställe, jag hade spenderat hela lönen direkt. Dock så föredrar jag verkligen dessa mindre butiker framför tex. hm och lindex. Allt känns så mycket mer personligt. Fick med mig ett par jeans till Leo och en klänning som vi ska ge bort i present.
 
Shoppingen avslutades med lunch på Expresso house och när vi kom hem däckade Leo med en gång. 

2 kommentarer

Morfar

22 Mar 2013 16:04

Undrar om prinsen gillar att shoppa,tror han föredrar krypträning och gungning. Men det som är bra för idolmammaduger nog åt lellekålle.

Liss

22 Mar 2013 20:22

Snygg tröja!

Kommentera

Publiceras ej