Husköpet som aldrig blev av

4kommentarer

För ett år sedan ungefär var vi och tittade på ett hus utanför Kungälv. Närmare bestämt i Diseröd mitt ute i skogen någonstans. Huset var otroligt fint och topprenoverat. Vi blev kära i huset och var väldigt nära att lägga ett bud. Tackar Gud eller någon att vi tänkte om och tänkte rätt. Det fanns en pizzeria i Diseröd, inte ens en servicebutik. Kanske inte det roligaste stället att spendera mina dagar som mammaledig på. Jag hade fått panik där ute i skogen. 
 
Vi tänkte om. Hus med trädgård får vänta. Läget är viktigare än huset för oss. Det blev en lägenhet i Johanneberg med uteplats istället. Det passar oss mycket bättre. Nära till familj och vänner.
 
I det fina huset mitt i skogen hade ägarna ramat in ett fotografi på sitt barn som de hade i sovrummet. Jag fastnade för det och idag fick jag äntligen mitt egna. 
 

4 kommentarer

Nathalie

25 Mar 2013 15:13

jätte fint kort! ses i mon <3

M

25 Mar 2013 18:23

Ååh ett sånt önskar jag mig med!!

Cinapanina

25 Mar 2013 23:40

Jattefint! Jag vill ocksa! Typ 5x7 eller 4x6 gar ocksa bra :)

Svar: Är det svenska mått? ädmm
Daniela Rossi

Cinapanina

26 Mar 2013 15:59

Nej, US. Det gar 2.5 cm = 1"

Kram

Kommentera

Publiceras ej