Lika som bär.

1kommentarer

Det slutade med en sväng in till stan men idag lämnade jag lilleman hemma med sin pappa och körde solo. Härligt att kunna och gå och strosa fritt, utan att behöva se upp så man inte kör över någon eller något. Mötte upp syrran och hon fick köpt ett par nya joggingskor. Jag blev också sugen på att köpa ett par jättenygga i rosa. Dock så kom jag på, att det spelar ingen roll hur ofta jag än springer, så kommer jag ändå bara att bli tjockare. Motivationen försvann ungefär samtidigt som den tanken dök upp i huvudet. 
 
Efter en sväng på stan så mötte vi upp pappa på Jameson. Syrran är en kvinnlig kopia av pappa. De blir mer och mer lika för varje år som går medan jag ser ut som det barnet som blev förväxlat på BB.
 
När jag väl kom hem möttes jag av en färdiglagad middag. Ibland skämmer min man allt bort mig.
 
 
 

1 kommentarer

Cinapanina

29 Mar 2013 23:23

Japp, lika som bar :)
Blev du forvaxlad pa BB? Det visste jag inte ;) men det spelar ingen roll for du ar minst lika vacker! Himla kul att folja din blogga :)

Kommentera

Publiceras ej