Det var dags att möta världen

0kommentarer

Idag var det dags att trotsa förkylningen, som inte vill släppa. En envis jäkel. Jag har tagit det lugnt hela veckan och gjort allt vad jag har kunnat för att bli frisk. Men eftersom att det inte har fungerat, så bestämde jag mig för att göra tvärtom. Jag ska alltså försöka bete mig precis som om jag inte vore sjuk och lura kroppen att bli frisk.. hänger ni med? Jag förstår att risken är liten att någon av mina vänner vill umgås med mig i veckan efter detta inlägg. 
 
Jag hade bestämt mig för att möta upp Nathalie i Slottsskogen för en härlig picknick. När jag väl kom dit så insåg jag att det inte alls var något härligt picknick väder och jag hade dessutom jeansshorts på mig. Jag mötte upp henne i stan istället. Det blev lite shopping på polarn och pyret och sedan gick vi till Akademin bokhandeln för att äta lunch. Efter lunchen höll våra barn på att riva stället och efter några långa blickar från personalen tog vi en promenad hem. 
 
Imån kommer min fina man hem och det ska bli skönt. Det tar på krafterna att låssas som om man är frisk. 
 
Nybadad myspysunge. 
 
Har går det undan. Jag trodde aldrig att jag skulle få jaga en krypandes bebis. Han tycker det är så roligt när jag springer efter. 
 
Mitt hjärta!

Kommentera

Publiceras ej