För ett år sedan

0kommentarer

För ett år sedan hade vi precis flyttat in i vår lägenhet i Johanneberg. Renoveringen var i full gång. Alla möbler fanns i vardagsrummet medan vi renoverade vårat sovrum. Vi sov i Leos rum, på en madrass på golvet tillsammans med en massa kartonger och tittade på hockey-VM. Det känns som detta året har gått väldigt fort, samtidigt som så otroligt mycket har hänt. Vi har blivit föräldrar, hunnit förlova oss, bråkat, skrattat och njutit av livet. Allt har gått i raketfart. Denna sommaren innebär nya stora förändringar igen för oss men sen till hösten ska jag bara njuta, andas och leva i nuet. Mitt liv har förändrats men det har definitivt förändrats till det bättre. Jag är helt tokig i min lilla familj. 
 
Så här fult var vårat sovrum från början. Nu har vi bara köket kvar att renovera. 
 
Insåg precis att jag inte har någon bild på vårat sovrum, förutom den här. I vilket fall så är det ljust och fint och jag trivs hemma. 
 

Kommentera

Publiceras ej