Klippoteket

0kommentarer

Idag har varit en härlig dag. Jag och lilleman har tagit det lugnt och tog en härlig promenad så fort det hade slutat regna och solen kom fram. Farfar kom hit vid 15, så jag kunde gå och fixa till håret. Tack farfar! Lilleman sken som en sol och farfar såg lika glad ut han. Känner mig så lyckligt lottad. Lilleman har världens bästa mor-och farföräldrar. Jag insåg att det är dags för mig att använda mig av dessa fantastiska barnvakter oftare än vad jag faktiskt gör. Inte för att jag behöver det utan för att Leo älskar det. 
 
Jag var och klippte mig och fixade till håret på klippoteket vid Domkyrkan. De var både billiga och duktiga. Tjejerna kämpade ett bra tag för att få ordning på mitt "hemmafix". Nu är jag äntligen hemma igen. En underbar dag, det var skönt med lite egen tid. 
 
 
 
 
 
hår, klippoteket, slingor,

Kommentera

Publiceras ej