Morsdag

1kommentarer

Min första morsdag har passerat. Häftig känsla att jag snart har varit mamma i ett helt år. Jag lär mig nya saker hela tiden. Jag och lilleman, vi lär oss tillsammans.
 
Morsdag spenderade jag och lilleman utan pappan. Han var ju borta på svensexa i Köpenhamn. Först på morgonen så hängde vi på utsidan i solen och sedan åkte vi in till stan och mötte upp mini och min mamma. Mini bjöd oss på tapas på el corazón. Tack så mycket gullunge! Lilleman fick beställa från menyn för första gången. Han valde bröd och aioli. Än så länge så är han billig i drift. Vatten och bröd så är han nöjd tydligen. 
 
Efter en härlig lunch med massa skratt gick jag och mamma och tog en latte på Expresso house medan lilleman sov en stund. Senare på kvällen kom pappan hem från en lyckad weekend, så nu är min lilla familj komplett igen. 
 
Min lilla kärlek filosoferar.
 
Mini och mamma.
 
 
Otrolig nöjd över sin brödbit.
 
Bus med mormor.
 
 
Min man han kan han också.

1 kommentarer

M

28 May 2013 00:02

Det var så lite så :) mysdag!

Kommentera

Publiceras ej