Trött och gnällig

1kommentarer

Man skulle ju kunna tro att jag skulle skriva ett inlägg om en trött och gnällig bebis men så är inte fallet. Den trötta och gnälliga i den här familjen är jag. Har haft noll energi i två dagar och magen har varit hård och i vägen. Känner mig som ett vandrande kylskåp. Nu har jag tröttnat på att vara gravid. Har ju nästan varit gravid i två år, slitsamt. 
 
Med lilleman gick jag dessutom bara upp 11-12 kg och denna gången har jag redan gått upp 18 kg. Det känns som min kropp verkligen vill jävlas med mig, för att jag verkligen aldrig ska få för mig att skaffa fler barn. Att tillverka barn så här tätt är inget jag rekommenderar. Nu längtar jag bara efter att få träffa din lilla skitungen där inne och få lära känna henne. 
 
 

1 kommentarer

Anonym

04 May 2013 23:09

Vet precis hur du känner dig men kämpa på och det är så värt det, nu är min äldsta 2,5 år och min andra nästan 1,5 år och de har det så kul ihop. De hade kul ihop när de var ännu mindre också men nu är de så söta ihop för det mesta, man kan ju inte vara vänner jämt;)

Svar: Tack, det är sådana kommentarer som för en att bita ihop och kämpa vidare. Bara tre månader kvar;) Fast jag har en känsla av att jag då kommer tänka tillbaka på graviditeten och undra hur jag kunde gnälla då. Ha en fin dag!
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej