Dagarna som gått

0kommentarer

Farsdag kom och passerade. Givetvis firades pappan här i huset. Nästa år hoppas jag att Leo kan måla en teckning åt honom men detta året tog jag saken i egna händer. Det blev ingen teckning men det blev en fin skjorta från Gant istället. Inte helt fel det heller. Efter vi hade firat Robin så åkte vi hem till min pappa en snabbis och sedan vidare till svärföräldrarna på middag.
 
Dagarna är annars rätt lugna (så lugna de kan vara med en mini huligan och en bebis). Vi passar på att umgås med vänner och vara ute så mycket som möjligt. Leo älskar att vara ute! Han skiner upp som en sol och springer och hämtar sina skor så fort man frågar om han vill gå ut. Jag funderar på om jag ska sätta honom i kö för ett "ur och skur" dagis istället för ett vanligt. Det låter otroligt hälsosamt, blött och kallt:)
 
Min vackra tjej.
 
På morgonpromenaden.
 
Meja myser med sin pappa.
 
Min stora kille.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej