Tips!

0kommentarer

DiGulo som har världens sötaste barnkläder enligt mig ska byta ägare. De säljer därför ut allt i butiken för vrakpriser (30-70% av). Jag var där igår och fyndade lite. Tjänade pengar som jag kallar det, som inte Robin riktigt kan hålla med om. Jag fick med mig en jättesöt klänning från novastar till Meja, favoritjeansen till Leo även dem från novastar och en tröja från mini rodini. Jag köpte en klänning till Meja med samma tryck för några veckor sedan, så snart kan de matcha varandra. Jag verkligen älskar pingvinerna! 
 
Till storebror.
 
Till lillasyster. 
 
Jag har även fått lite fina kläder av min mamma och syster. Dessa barnen har så stora garderober men jag älskar allt som har med barnkläder att göra. Ett dyrt intresse men så otroligt skoj. 
 
Till Meja från mini. 
 
En pyjamas till Leo från mormor.
DiGulo, minirodini, novastar,

Kommentera

Publiceras ej