Älskar hösten!

0kommentarer

Älskar vädret ute just nu. Inte för varmt och inte för kallt. Det gäller att anpassa dagarna, så man slipper vara ute när det öser ner regn bara. Än så länge så har vi haft bra flyt med vädret. I måndags var Nathalie här med sina två barn. Barnen var både högt och lågt. Det kändes som öppna förskolan här hemma. Leo älskar att leka med någon i ungefär samma ålder som han själv, så jag funderar på att låta honom börja på förskolan i januari. Tror nog att 15h på dagis kan vara bra för alla, speciellt för lillasyster. 
 
I tisdags var vi ute i Torslanda hos Evve så Leo kunde leka med Ellie. Vilka härliga vänner jag har och att de har supergoa barn gör ju allt mycket roligare. Medan jag har kul har Leo kul. Perfekt! Igår var vi hos Leos gudmor och idag var min pappa hemma hos oss nästan hela dagen. 
 
Nu sitter jag och väntar på tandläkaren. Ett mindre trevligt avslut på annars några fantastiska dagar höstdagar.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej