Läkarens utlåtande.

1kommentarer

Denna gången var det en spricka i smalbenet. Nu har han hunnit med en lätt hjärnskakning och en spricka i benet på mindre än två månader. Jag undrar om detta är normalt och att alla små barn slår sig så mycket eller om han bara är vild av sig. Otroligt mycket otur har han i allafall. Frakturen höll på att läka av sig själv så läkaren gjorde inget. Han sa till oss att låta Leo krypa så mycket han ville och inte ställa honom upp ifall han sätter sig ner. Jag funderar på att köpa en tjockt vadderad dräkt som han kan ha på sig här hemma. Hjälm hade varit bra också. Sedan måste du lära dig att klaga mer så vi kan åka in med dig direkt nästa gång! 
 
 
 
 

1 kommentarer

Jenny

02 Sep 2013 18:18

Hej!
Vilken otur han har stackarn,
Hoppas han snart blir bra.
Men sen slår vissa sig i den åldern.
Våran lilla har vi fått åka upp med jack i pannan m,m
Hoppas han inte råkar ut för mera otur.....

Svar: Tack för din kommentar. Nu hoppas jag verkligen att det räcker. Jag får så dåligt samvete varje gång något händer fast jag vet att jag inte kan vaddera hela lägenheten;)
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej