Uppe hos pappa

1kommentarer

Idag var första höstdagen enligt mig. Det var lite kyligare i vinden så jag passade på att inviga Leos nya höstoverall. Den är från mini rodini och är så otroligt söt. Vi lekte vid näckrosdammen och sedan gick vi upp till min pappa. Efter någon timma var han tvungen att gå och lämnade oss själva där hemma. Leo lekte rövare och jag hann inte riktigt med att städa, så jag tror att pappa ångrade sig sedan när han kom hem. Förlåt pappa. Annars så har det inte hänt så mycket spännande i mitt liv de senaste dagarna (en sak iofs men det är fortfarande en hemlighet).
 
De två senaste dagarna med barnen har varit helt underbara. Jag känner att jag har kontroll och att jag faktiskt räcker till. Det känns inte alls så jobbigt längre utan det är riktigt mysigt. De två senaste dagarna har jag inte räknat ner timmarna tills Robin kommer hem från jobbet som jag alltid gjorde i början. Ett litet steg för mänskligheten MEN ett stort steg för mig. 
 
Mitt stora hjärta.
 
Mitt lilla hjärta.

1 kommentarer

Anonym

11 Sep 2013 20:36

gud va jag är nyfiken. Gillar inte hemlisar.kram på er Farmor

Kommentera

Publiceras ej