Influensa eller något annat skoj

0kommentarer

Hej bloggen! Just nu ligger jag i sängen där jag har även har spenderat större delen av dagen. Robin är hos sina föräldrar med barnen för att jag ska kunna ta det lugnt här hemma. Jag har gått och blivit sjuk. Låg sömnlös större delen av natten med frossa och det kändes som både armar och ben skulle lossna från resten av kroppen. Halsen värker fortfarande men kroppen känns lite bättre tror dock att febern är på ingång igen. Tycker inte alls om att vara sjuk och jag kunde inte valt ett sämre tillfälle heller. Robin har mycket att göra på jobbet nästa vecka och han kan inte vara hemma och ta hand om mig. Hoppas att dagens vila gör susen.
 
Igår var vi och firade Isabels namngivning. Det var en jättefin tillställning och jag är glad att jag inte var sjuk igår. Eftersom jag har fått äran att vara Isabels fadder så hade det känts väldigt sorligt att missa hennes stora dag. Det bjöds på god mat, tårta och underhålling i form av sång. Även jag läste en liten dikt för henne.
 
 
 
 
 
namngivning,

Kommentera

Publiceras ej