Vabruari

0kommentarer

Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat bloggen på en vecka. Anledningen till det är simpel. Vi har bara varit sjuka. Dessutom konstant sedan i slutet av januari. Det känns inte så roligt att dela med mig om allt snortorkande och uppassande av gnälliga barn. Leo var hemma från förskolan hela förra veckan pga. att han var så himla förkyld och hostade något otroligt. Det har blivit ett besök på närhälsan (fd. vårdcentralen) och ett på Mölndals primärvårdsakut. Nu när det både finns mollipect (hostmedicin) och kåvepenin här hemma, så är vi definitivt på bättringsvägen. En veckas penicillinkur för Meja och sedan börjar mars. Hoppas detta är sista förkylningen för oss på ett tag. Robin har vabbat hela veckan som varit också, så det har verkligen underlättat. När båda barnen är sjuka (och små) är det skönt att vara två.
 
Nu håller jag tummarna för att vi ska kunna återgå till våra vanliga rutiner med start från och med imorgon. 
 
Grattis förresten Tre kronor till OS-silvret! Välförtjänt och bra kämpat turneringen igenom ❤️.Hockey är verkligen den enda sporten jag tycker om att kolla på. Ska sätta barnen i hockeyskola så snart jag kan. Gissar att det är 3-4 års gräns innan de får börja.
 
Meja är glad att öronen inte gör ont längre.
 
 
Inte mycket till vinter. Skalkläder fungerar redan.
 
På helgen får man åka helikoptern på Maxi.
 
Meja och Robin myser innan läggdags.
 

Kommentera

Publiceras ej