Feberfri

1kommentarer

Nu är Leo äntligen feberfri, så vi tänkte åka ut till Fiskebäck och njuta av sommaren. Vi lämnade ju en pool hemma hos hans farmor och farfar för någon månad sedan. Känns som det är dags att för honom att använda den, eftersom att han älskar att bada. Deras trädgård är dessutom perfekt för lek och bus. 
 
Igår fick vi fint besök av en kompis som jag umgicks med dagligen när jag bodde i Usa. Hon är gravid med sitt första barn. Det är så kul att folk i min närhet äntligen väljer att skaffa barn. Då är vi ju föräldralediga samtidigt och har automatiskt större möjlighet att umgås.  
 
Denna sommaren är och kommer bli speciell på många sätt. Flera vänner som jag inte har träffat på många år, främst på grund av att de bor i andra länder, kommer att besöka Gbg i sommar. Hanna, Johanna och Noora, jag längtar efter att träffa er även om jag är så disträ just nu och har svårt att göra ordentliga planer.
 
 
Pannkakor är gott. Otroligt bra bordsskick dessutom;)
 
 

1 kommentarer

Lissa

20 Jul 2013 11:19

Min fina fina kille!

Kommentera

Publiceras ej