I en bubbla

2kommentarer

Nu har vi varit hemma i två dagar. Allt har gått över förväntan men har ändå lite dåligt samvete för att jag inte längre kan ge Leo all min uppmärksamhet. Jag har iofs en känsla av att de flesta föräldrar känner så, när familjen utökas med fler familjemedlemmar. Hoppas att den känslan går över när de blir lite äldre och när man ser att de har glädje av varandra. 
 
Dagarna har varit fyllda av bebismys, det finns inget som luktar så gott som en nyfödd liten bebis. Vi har även hunnit med en del barnvagnspromenader och träffat den närmaste familjen. 
 
Meja (nu har hon äntligen fått ett namn) har fått träffa sin morfar och extra mormor, sin gudmor (Mini) och självklart sin mormor, farmor och farfar. Lilleman har älskat att huset har varit fullt och alla har varit duktiga med att lägga mest energi och uppmärksamhet på honom eftersom att det är han som behöver det mest.
 
Meja med sin moster och gudmor.
 
Sover gott hos mormor.
 
Otroligt söt! (Jag får lov att tycka det).
 
 
 
Farmor och farfar. 
 
Min älskling på jakt efter farmors plånbok.
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Jenny

14 Jul 2013 21:11

Massa grattis ::)))

Precis så kände jag i början när lillebror kom. Grät på kvällarna för ångesten var så stark.
Men det tog inte många veckor förrän man kom in i rutin och ångesten försvann.
Tror nästan alla som får sitt andra barn känner så....
Ta hand om er och grattis igen :)

Svar: Tack så mycket :)) Vad skönt att det blir bättre. Redan nu en vecka in känns ångesten lite mindre. Försöker tänka positivt. Jag har ju gett honom en lekkamrat (hon behöver bara något år att växa till sig).

Hoppas du får en fin sommar!
Daniela Rossi

Linda F

15 Jul 2013 10:38

Så fint namn! Stort grattis igen vännen, och hoppas på att allt fortsätter att gå fint fint :D

Svar: Tack vännen! Hoppas allt är bra med dig och familjen och att du har semester och kan njuta av sommaren lite. Massa kramar!
Daniela Rossi

Kommentera

Publiceras ej