Ingen ork!

1kommentarer

Idag har jag inte varit motiverad att göra något. Fast Leo lät oss sova bra inatt så har jag mest känt mig trött idag. Så är det vissa dagar, ibland är det ok att göra så lite som möjligt. Tror att mitt järnvärde spökar lite också, men så blir det väll för de flesta som är gravida. 
 
Tillslut tog jag mig i kragen iallafall och åkte in till stan. Hittade en stor ram som jag har letat efter. Blev så glad att jag äntligen hade hittat en ram jag ville ha, så så det blev några fler spontanköp i bara farten, innan vi tog en härlig promenad hem i solen. 
 
Nöjd med dagens insats..(bara busat och myst sedan vi kommer hem) ligger vi nu i sängen och väntar på att pappan ska komma hem från jobbet.

 
 

1 kommentarer

Cinapanina

25 Mar 2013 23:42

Kan bild #2 skickas till mig via email kanske! Kanon gullig ju!

Kommentera

Publiceras ej