Scones och massa barn

0kommentarer

Igår hade jag en supermysig dag. Malin kom hit tidigt med Jason och jag gjorde scones till frukost. Lite senare så kom Renee och Isabel. Fullt hus alltså. Nu kanske inte fyra barn och tre vuxna låter så mycket men det hörs desto mer. De gick vid 13-tiden och då kom min pappa förbi. Det blev många timmars bus på lekplatsen. Att leka jage är det Leo gillar bäst just nu förutom att gunga. Igår blev jag även erbjuden en dagisplats på den förskolan där jag helst ville ha honom. Jippi! Efter era kommentarer sist så har jag bestämt mig för att skola in honom i januari och jag tror han kommer att älska det. Om han inte gör det så får han helt enkelt vara hemma med mig och Meja. 
 
Nu nu ska jag fixa till mig för vi ska till Alfonshuset senare med Natta och Lea.
 
Trevlig helg på er!
 
Inte så liten längre.
 
 
Mitt stora hjärta.

Kommentera

Publiceras ej