Otur.

0kommentarer

Mina barn har inte ens börjat förskolan än och ändå känns det som vi inte är något annat än just sjuka här hemma. Robin har ju hjärnhinneinflammation som jag nämnt innan. Meja fick ögoninflammation häromdan och Leo har gått och blivit förkyld. Undrar vad jag ska åka på? Jag får säkert allt och säkert samtidigt bara för att det ska kännas ordentligt. Robin gick i allafall och jobbade idag. Det var kämpigt för honom men fungerade skapligt. Jag och barnen har tagit det rätt lugnt. En morgonpromenad, lite lek och bus på gården och sedan åkte vi och hälsade på Tina när hon jobbade. Jag skulle inte handla något men kom därifrån med en mössa till Leo. Mössor kan man inte ha för många av? ;) 
 
Helgen har förövrigt varit jättebra. Lördagen spenderade vi på Universeum. Jag vet inte vem som gillade det mest, Leo eller Robin. Pojkarna hade kul! Efter en heldag där inne så åkte vi hem till Robins föräldrar och åt middag. En lyxig avslutning på lördagen.
 
På söndagen kom Robins föräldrar hem till oss så jag och Robin kunde smita iväg och gå på bio. Det behövdes lite egentid utan barnen. Tänk vad man kan uppskatta att kunna prata med varandra utan att bli avbruten ibland. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej