Kalas och sjukstuga

0kommentarer

I söndags var hela familjen och firade min lillasyster. Massa god mat och paket. Mini alltså min syster fick några. Barnen fick nästan ännu mer (min mamma har varit på Mallorca) och jag kammade hem storvinsten då jag fick gå igenom min syrras kläder! Den som fick mest paket och därmed en helt ny garderob.. Var jag! Inte illa med tanke på att det inte var min födelsedag. Jag bugar och bockar. Måndagen började inte lika bra. Leo vaknade med en massa prickar över hela kroppen och hög feber. Idag har febern lagt sig lite men han ser fortfarande ut som en vandrande prickikorv. En mycket söt sådan måste jag tillägga. Pappa kom hit och umgicks med oss hela dagen igår. Leo ville bara bli buren på och då behövdes två famnar och dubbelt så mycket kärlek. Tur att familjen finns nära när man behöver dem. 
 
Istället för tårta.
 
Min flicka. 
 
Kalasfin. 
 
När man är sjuk så är det lätt att somna sittandes på mamma. 
 
En kvällspromenad med bara Meja. 

Kommentera

Publiceras ej