Dessa basilusker

0kommentarer

Leo lyckades vara på förskolan hela förra veckan. Denna vecka började inte alls lika bra. Båda barnen har feber, hosta och näsorna rinner. Jag och Robin som äntligen började att må lite bättre. Vi turas tydligen om att vara sjuka i denna familj. Blir snart galen på det här. Tycker inte alls om att stänga in mig här hemma. Jag vill vara ute och umgås med mina vänner.
 
Eftersom att barnen mådde bra i förra veckan så hann jag i allafall umgås med mina vänner då. Annars hade jag nog blivit tokig. Tur att jag har er!
 
Jag och Robin spenderade förövrigt lördagen på ett hotell i Olskroken och verkligen njöt av att vara barnfria. Tvårätters middag, födelsedagsfest och en massa vin. Mycket trevligt men mer om det imån. 
 
God natt på er. Dags att sova så jag orkar ta hand om mina sjuklingar imån.
 
Luft behöver man även om man är sjuk.
 
Trehjuling är nya favoriten. Han åkte flera varv runt gården.
 
Robin och Leo spelar inomhus-hockey. Än så länge är spegelgarderoben hel.
 
 

Kommentera

Publiceras ej