Vi går mot ljusare tider

0kommentarer

Vad härligt väder vi har haft de senaste dagarna. Det har nästan varit vår ute. Solen har lyst, himlen varit blå och fåglarna har kvittrat. Idag har vi haft en jättefin dag. Leo var på förskolan mellan 9-14 och det hade gått hur bra som helst. Han har tydligen blivit kompis med de äldre pojkarna och de tröstar honom om han blir ledsen. När jag kom för att hämta honom idag så skrek två av barnen "Leo din mamma kom nu" och sedan kom lillskrutten springandes. Vad stor han kändes i det ögonblicket.
 
Medan Leo var på förskolan så var jag och Meja hemma hos Renee och Isabel och lekte. Det var mysigt och skönt med lite kvalitetstid. Renee överraskade mig med ett fint paket som innehöll en massa produkter från body shop. Tack så mycket vännen! Kände mig lite lagom bortskämd;) 
 
Efter jag och Meja hade hämtat Leo så gick vi till granngården och lekte. Det var fyra andra mammor där som också hade "15h-barn" på dagis. Det blev en timmas bus för barnen och en timma full av skvaller för mig. Perfekt avslut på en riktigt bra dag.
 
 

Kommentera

Publiceras ej