Event på Liseberg!

0kommentarer

För precis en vecka sedan var vi lediga från jobbet för att delta på Världens farligaste möte på Liseberg som handlar om e-handel. Det började redan klockan 8 och schemat var fullspäckat med inspirerande föredrag från olika företag. 750 personer var inbjudna och Liseberg var stängt för allmänheten.

En av mina största idoler, Fredrik Reinfeldt, var där och höll ett grymt tal. 

Efter alla föredrag bjöds det på champangemingel uppe vid Atmosfear. Jag åkte Atmosfear två gånger på rad och det var riktigt hemskt. Trodde jag skulle dö både en och två gånger. 

Efter Atmosfear åkte jag Helix två gånger. Riktigt rolig bergbana!

Sedan blev det middag på Tyrolen och efter det åkte jag Mechanica två gånger innan jag slutligen åkte hem. Nu är jag taggad och fylld med ny inspiration inför  hösten.

Tack Star Republik för ett riktigt bra event!












starrepublic VFM2015 Liseberg,

Kommentera

Publiceras ej