Bästishäng

2kommentarer

Jag och Leo åkte för att hälsa hans gudmor. Det var alldeles för länge sedan sist, men hon har legat sjuk i en vecka. Vi satt ute och myste i solen och Leo smakade på jord för första gången. Mums tyckte Leo. Äckligt tyckte mamma. 
Renée har valt att matcha min graviditet denna gången så Leo kommer få en ny kompis i oktober. Så himla skoj! Det betyder att de kommer bli mycket mera häng denna vintern än förra. Kul att vara föräldraledig samtidigt. 
 
Jag har letat som en tok på stan efter en stoppring så jag kan använda min fina förlovningsring som jag fick på annandagen i julas. Jag har inte hittat någon ring som passar fast jag varit inne i varenda smyckesbutik i stan. Tänk om jag visste då att det bara var att åka hem till Renée och leta bland hennes ringar.
 
 
 
 

2 kommentarer

Ö

07 Apr 2013 16:06

Vacker ring! <3 :)

L

07 Apr 2013 21:39

Nice!!! Och grattis :)!

Kommentera

Publiceras ej