Busmorfar och lunch på stan

1kommentarer

Igår tänkte jag och Nathalie gå en långpromenad inne i stan men vi ångrade oss då vi insåg hur kallt det var ute. Istället blev det lunch på Expresso house på avenyn. Nästan lika nyttigt och dessutom mycket mysigare. Leo och Lea satt och pratade bebisspråk med varandra. När den ena pratade så var den andra tyst. Väluppfostrade ungar. Antagligen så var de andra gästerna inte lika roade men jag orkade inte bry mig. Bebisar måste också få prata av sig och skvallra om vad deras mammor har utsatt dem för under veckan som gått. 
 
Efteråt så gick vi och kollade i affärer. Köpte mitt första par "mammatights". Jag har ju gett upp mammabyxor efter mitt psykbryt på frölundatorg sist, då jag stod och grät för att jag inte såg riktigt klok ut. Leo fick även några mjukisbyxor som han kan ha när han kryper runt här hemma. 
 
Sedan passade jag på att gå förbi pappa påvägen hem så jag kunde vila medan Leo fick leka av sig lite. 
 
Idag blir det babyshower och fransfix, härlig lördag!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

M

20 Apr 2013 09:40

Varför kapat pappas huvud, jag vill ju se båda mina pojkar :)

Kommentera

Publiceras ej