Fläskläpp och småbarnssim

0kommentarer

Idag var första dagen på länge där jag vaknade med energi i kroppen. Det passade jag självklart på att utnyttja. Jag hunnit att checka av massa från min "att göra lista". Det känns så bra när man har hunnit att kryssa av det mesta från veckans lista, på en måndag dessutom.
 
Det blev bland annat en sväng in till stan för att hämta ut ett dokument från notarius publicus som jag senare även fick skickat iväg till Usa. Vi har varit på närhälsan för att kolla upp ett födelsemärke (min familj kan vara lugn, det var helt ofarligt). Tagit tag i massa post, kontaktat företag och svarat på massa mejl. Storhandlat och nu ska jag ta tag i min deklaration. Jag förtjänar minst en klapp på axeln för dagens insats men tänkte se om jag kan fjäska till mig en massage av pappan istället.
 
Dagens bästa: Leo blev antagen till småbarnssimmet på Hagabadet, yay!
Dagens sämsta: Leo gjorde någon typ av cirkuskonst på köksgolvet som resulterade i en ordentlig fläskläpp.
 
 
 
 
Bilderna är från min bästa väns bröllop i November. Leo utan fläskläpp och superstilig!

Kommentera

Publiceras ej