Han är tillbaka

0kommentarer

Jag har fått min goa kille tillbaka. Han vaknade feberfri och full av energi. Härligt att mötas av ett leende och strålande ögon. Det enda som är bra med att han är sjuk, är att han blir så himla mysig. Han kan somna i min famn och sitta still i mitt knä i flera timmar. Det skulle han aldrig få för sig att göra annars. Livet är för intressant för att sitta still hos mamma.
 
Vi har hunnit med en sväng till Närhälsan, för hälsokoll (inget fel på honom, jag är bara en hispig förstagångsmamma) och en långpromenad. Känns som jag har fått mitt liv tillbaka. Låter kanske lite överdrivet med tanke på att jag bara har varit hemma i tre dagar men det känns verkligen så. 
 
Idag tänkte jag ta det lite lugnt. Passa på att städa och ta en långpromenad till. Sedan ikväll ska jag ut och busa på stan. En mamma på vift! 
 
Jag lekte frisör med Leo som försökskanin igår. Om ni är imponerade av resultatet så bjuder jag på gratis klippning hemma hos mig.
 

Kommentera

Publiceras ej