Jag fann djuren i skogen

1kommentarer

Hela eftermiddagen spenderades i Slottsskogen med Malin och Mini. Mini är min lillasyster, så nu slipper ni fundera mer på vem denna mystiska människa är. Det var riktigt härligt i solen och det var skönt att bara strosa runt utan några planer. Vi hann även med ett glasstopp, första glassen utomhus i år!
 
Malin tog täten i Slottsskogen och tillslut hamnade vi hos djuren. Slottsskogen har alltså massa olika djur! Jag har totalt missat detta. Jag trodde Slottsskogen bestod utav sälar, pingviner, barnens zoo, plikta och gräsmattor. När kompisar har pratat om älgar så har jag alltid tagit förgivet att de syftar på älgar som bor i skogen och om man har tur kan man råka få syn på en. Nu undrar jag lite vad de tänkte, när jag har tjatat på dem om att jag vill gå upp och kolla på alla djuren och sedan tagit med dem till barnets zoo?! Att ingen har kommenterat detta innan, tycker jag är lite märkligt.
 
 
 
Här bodde djuren.
 
 
djur, slottsskogen,

1 kommentarer

Malin

17 Apr 2013 21:40

Åh de va så mysigt:-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej