Mass destruction

4kommentarer

Lika snabbt som jag städar undan hamnar allt på golvet igen. Det måste vara såhär det känns att ha en hund. Leo är ingen hund men de är i samma storlek i allafall. Jag tror att en hund är enklare att träna. Leo ger mig en arg blick när jag plockar upp hans leksaker mina tidningar från golvet. Antar att det finns värre saker att fokusera på och det är bra att någon här hemma har tid att koppla av med tidningarna. De flesta är flera månader gamla och väntar fortfarande på att bli lästa. 
 
 
 
 

4 kommentarer

Elin

01 Apr 2013 22:12

Haha! Känner så igen mig med de olästa tidningarna, har en rejäl hög som bara väntar på att bli lästa. & jag följer gärna med på den där uteserveringen nästa vår & sippar vin, blir ju inte så mkt av det heller. Kanske att vi skulle kunna få till vår&sommar-känslan litegrann genom roadtrip ner till er, vi får ju faktiskt plats i en bil alla vi i Borås :). Ska lägga fram det som förslag för Kim & Anna!

Elin

01 Apr 2013 22:13

Haha! Känner så igen mig med de olästa tidningarna, har en rejäl hög som bara väntar på att bli lästa. & jag följer gärna med på den där uteserveringen nästa vår & sippar vin, blir ju inte så mkt av det heller. Kanske att vi skulle kunna få till vår&sommar-känslan litegrann genom roadtrip ner till er, vi får ju faktiskt plats i en bil alla vi i Borås :). Ska lägga fram det som förslag för Kim & Anna!

Svar: Lägg fram det som förslag och om det inte går hem så kommer jag och Leo till Borås. Vill gärna till djurparken;) Hoppas allt är bra med er! Puss o kram
Daniela Rossi

M

03 Apr 2013 11:08

Ögonen, kinderna, munnen.... Man vill ju bara äta upp honom!!

Elin

03 Apr 2013 22:26

Åå, det vore ju superkul med djurparken! Vi köpte säsongskort när vi var där i helgen, så jag behöver utnyttja det till fullo ;). Men ska höra med de andra -- vi kanske kan göra både och :)

Kommentera

Publiceras ej